A Casa Grande

Un día,
un home tivo o soño
de construír unha Casa Grande,
sen portas nin ventás,
onde puidesen vivir os homes e as mulleres
de todas as linguas, cores, razas, relixións e latitudes.

13,50 

Categoría:

En A Casa Grande, João Manuel Ribeiro preséntanos un “Manifesto de Cidadanía”. Aborda temas plurisignificativos, como as distintas linguas, latitudes, culturas, cores e crenzas relixiosas. O escritor apela aos pequenos lectores para que compartan sentimentos como o amor, a verdade e o perdón. Convídaos a participar neste desafío que é o combate pola conquista dunha linguaxe universal, nova e común a todos aqueles que respectan a diferenza.

A Casa Grande é un álbum metafórico onde se pode aprender a ser un maiúsculo cidadán que soña sen medo de envellecer e vive con intensidade. As ilustracións de Ricardo Rodrigues, dunha forma particularmente feliz, recrean os momentos clave do texto, así como contemplan aspectos que o compoñente verbal non inclúe, enriquecéndoo.

Descargar ficha: 

Peso 0,5 kg
Autoría

Ilustrador/a:

Ricardo Rodrigues

ISBN

978-84-947770-3-5 (castellano) , 978-84-947770-4-2 (gallego)

Idioma:

Castellano, Gallego

Tamaño:

20 x 20 cm

Páginas:
Año de publicación:

2018

Traductor/a:

Ánxela Gracián

HERCULES DE EDICIONES SL realiza envíos en PENINSULA, BALEARES, CEUTA, MELILLA, CANARIAS y RESTO DEL MUNDO cobrando una cantidad de Euros en concepto de gastos de envío.

Los gastos de envío y/o gestión se calculan automáticamente en tiempo real y serán mostrados al cliente antes de finalizar la compra. Este cálculo se realiza en base a las siguientes variables:

  • Lugar de destino: El destino del envío influye en el precio según las tarifas que nos marcan los operadores logísticos con los que trabajamos.
  • Peso del envío.
  • Excepciones: Para el caso de envíos a la Península Ibérica, tanto a España como a Portugal, el envío será gratuito para pedidos superiores a 30 euros. Los costes de envío a Canarias, Ceuta, Melilla y zonas no pertenecientes a la Unión Aduanera Europea no incluyen los costes (aranceles) de importación, que serán pagados en metálico en destino por el receptor de la mercancía.

Reseñas

Aínda non hai valoracións.

Sé o primero en valorar “A Casa Grande”

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Carriño da compra
Scroll ao inicio
Scroll to Top