Confieso que he leído

“Confieso que he leído” es un libro de libros sobre os que Paco López-Barxas escribiu ao longo de 35 anos. Un libro que se estrutura en tres partes claramente diferenciadas: literatura galega, literatura española e outras literaturas.

19,50 

Categoría:

“Confieso que he leído” es un libro de libros sobre os que Paco López-Barxas escribiu ao longo de 35 anos. Un libro que se estrutura en tres partes claramente diferenciadas: literatura galega, literatura española e outras literaturas.

… Paco López-Barxas é un gran lector e, por tanto, intérprete magnífico do que outros escriben. O lector, como cómplice e elemento esencial para que unha obra literaria se complemente. Un gran lector nun mundo desgraciadamente cada vez máis escaso de lectores e onde a cultura, como un dos máis grandes bens da humanidade para conseguir a súa liberdade, está en perigo de extinción.

Por tanto, benvido sexa este ensaio claro e didáctico para animar á mellor lectura, ao saber, ao coñecemento, e un antídoto esencial para evitar o envilecimiento e a banalidade na que queren converter a nosa vida cotiá.

Descargar ficha técnica: 

César Antonio Molina (no prólogo)

Peso 0,35 kg
Dimensións 24 × 16,5 × 4 cm
ISBN

978-84-947023-2-7

Encuadernación:
Idioma:

Castellano

Páginas:
Tamaño:

16,5 x 24 cm

Año de publicación:

2017

HERCULES DE EDICIONES SL realiza envíos en PENINSULA, BALEARES, CEUTA, MELILLA, CANARIAS y RESTO DEL MUNDO cobrando una cantidad de Euros en concepto de gastos de envío.

Los gastos de envío y/o gestión se calculan automáticamente en tiempo real y serán mostrados al cliente antes de finalizar la compra. Este cálculo se realiza en base a las siguientes variables:

  • Lugar de destino: El destino del envío influye en el precio según las tarifas que nos marcan los operadores logísticos con los que trabajamos.
  • Peso del envío.
  • Excepciones: Para el caso de envíos a la Península Ibérica, tanto a España como a Portugal, el envío será gratuito para pedidos superiores a 30 euros. Los costes de envío a Canarias, Ceuta, Melilla y zonas no pertenecientes a la Unión Aduanera Europea no incluyen los costes (aranceles) de importación, que serán pagados en metálico en destino por el receptor de la mercancía.

Reseñas

Aínda non hai valoracións.

Sé o primero en valorar “Confieso que he leído”

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Carriño da compra
Scroll ao inicio
Scroll to Top