Hércules pasea con Gloria Fuertes

Hércules descobre a Gloria Fuertes cando ela recita poemas coa súa voz rouca nun programa de televisión.

Este produto non está dispoñible porque non quedan existencias.

Categoría:

Hércules descobre a Gloria Fuertes cando ela recita poemas coa súa voz rouca nun programa de televisión.

Emocionado por coñecer á poeta dos nenos, invítaa a pasear polos recordos da súa infancia e mocidade, cando, moi moderna, ía en bicicleta vestida con saia-pantalón e gravata. Gloria adora inventar e “desinventar” historias, facer disparatados xogos de palabras, crear personaxes estrafalarios e sentirse querida. ¡E mesmo se atreve a confesar as súas máis divertidas travesuras!

Descargar ficha técnica:

Peso 0,2 kg
ISBN

978-84-92715-66-4 (Castelán) / 978-84-92715-67-1 (Galego)

Tamaño:

17 x 22

Idioma:

Castelán, Galego

Año de publicación:

2013

Autoría

Ilustrador/a:

Iratxe López de Munáin

HERCULES DE EDICIONES SL realiza envíos en PENINSULA, BALEARES, CEUTA, MELILLA, CANARIAS y RESTO DEL MUNDO cobrando una cantidad de Euros en concepto de gastos de envío.

Los gastos de envío y/o gestión se calculan automáticamente en tiempo real y serán mostrados al cliente antes de finalizar la compra. Este cálculo se realiza en base a las siguientes variables:

  • Lugar de destino: El destino del envío influye en el precio según las tarifas que nos marcan los operadores logísticos con los que trabajamos.
  • Peso del envío.
  • Excepciones: Para el caso de envíos a la Península Ibérica, tanto a España como a Portugal, el envío será gratuito para pedidos superiores a 30 euros. Los costes de envío a Canarias, Ceuta, Melilla y zonas no pertenecientes a la Unión Aduanera Europea no incluyen los costes (aranceles) de importación, que serán pagados en metálico en destino por el receptor de la mercancía.

Reseñas

Aínda non hai valoracións.

Sé o primero en valorar “Hércules pasea con Gloria Fuertes”

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Tamén che recomendamos…

Carriño da compra
Scroll to Top
Scroll to Top