O año que é un porquiño

Ideal para falar con nenos e nenas pequenos sobre xénero e identidade• Con ilustracións adorables• Un conto branco e rosa sobre a propia identidade

 

Este produto non está dispoñible porque non quedan existencias.

Categoría:

Ideal para falar con nenos e nenas pequenos sobre xénero e identidade • Con ilustracións adorables Un conto branco e rosa sobre a propia identidade •

As ovellas pastan no prado cos seus bonitos xerseis brancos. Os porcos están na poza e pasan o día envorcállandose na lama. Ata que de súpeto un año métese na lama. Ás ovellas e aos porcos parécelles moi estraño. —É que son un porquiño —di o año. Pero isto é de tolos! Ou non?

Xa dispoñible a segunda edición!

Descargar ficha: 

Peso 0,4 kg
Autoría

Ilustrador/a:

Milja Praagman

ISBN

978-84-947023-9-6

Idioma:

Castelán, Galego

Tamaño:

20,5 x 26,5 cm

Año de publicación:

2018

Traductor/a:

María Alonso Seisdedos

HERCULES DE EDICIONES SL realiza envíos en PENINSULA, BALEARES, CEUTA, MELILLA, CANARIAS y RESTO DEL MUNDO cobrando una cantidad de Euros en concepto de gastos de envío.

Los gastos de envío y/o gestión se calculan automáticamente en tiempo real y serán mostrados al cliente antes de finalizar la compra. Este cálculo se realiza en base a las siguientes variables:

  • Lugar de destino: El destino del envío influye en el precio según las tarifas que nos marcan los operadores logísticos con los que trabajamos.
  • Peso del envío.
  • Excepciones: Para el caso de envíos a la Península Ibérica, tanto a España como a Portugal, el envío será gratuito para pedidos superiores a 30 euros. Los costes de envío a Canarias, Ceuta, Melilla y zonas no pertenecientes a la Unión Aduanera Europea no incluyen los costes (aranceles) de importación, que serán pagados en metálico en destino por el receptor de la mercancía.

Reseñas

Aínda non hai valoracións.

Sé o primero en valorar “O año que é un porquiño”

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Tamén che recomendamos…

Carriño da compra
Scroll to Top
Scroll to Top