Ring, ring…! Quen rima?

Con este libro poderás soñar, poderás sorrir, poderás bailar, poderás sentir… Con Ring, ring…! Quen rima?… poderás vivir.

Este produto non está dispoñible porque non quedan existencias.

Categoría:

As nosas vidas están mergulladas nun mundo fermoso e variado. Tal idea é o punto de partida dos corenta e seis poemas que ofrece esta obra. Os seus versos serven de guía para visitar espazos moi diferentes e para facer xermolar sensacións que axudan a contemplar a realidade circundante con novas perspectivas. Cabalgando sobre rimas, viaxaremos por infinidade de paisaxes… Pola terra e pola serra, pola rúa e pola lúa, pola herba e pola néboa, con sombreiro e chuvasqueiro, con miñocas e con focas, con estrelas e con velas, con amigas, con amigos, con piratas… e contigo! Con este libro poderás soñar, poderás sorrir, poderás bailar, poderás sentir… Con Ring, ring…! Quen rima?… poderás vivir.

Descargar ficha técnica: 

Peso 0,5 kg
Dimensións 20 × 4 × 20 cm
ISBN

978-84-947770-8-0 (castellano) y 978-84-947770-9-7 (gallego)

Autoría

Ilustrador/a:

Enrique López López

Idioma:

Castelán, Galego

Tamaño:

20 x 20 cm

Año de publicación:

2018

HERCULES DE EDICIONES SL realiza envíos en PENINSULA, BALEARES, CEUTA, MELILLA, CANARIAS y RESTO DEL MUNDO cobrando una cantidad de Euros en concepto de gastos de envío.

Los gastos de envío y/o gestión se calculan automáticamente en tiempo real y serán mostrados al cliente antes de finalizar la compra. Este cálculo se realiza en base a las siguientes variables:

  • Lugar de destino: El destino del envío influye en el precio según las tarifas que nos marcan los operadores logísticos con los que trabajamos.
  • Peso del envío.
  • Excepciones: Para el caso de envíos a la Península Ibérica, tanto a España como a Portugal, el envío será gratuito para pedidos superiores a 30 euros. Los costes de envío a Canarias, Ceuta, Melilla y zonas no pertenecientes a la Unión Aduanera Europea no incluyen los costes (aranceles) de importación, que serán pagados en metálico en destino por el receptor de la mercancía.

Reseñas

Aínda non hai valoracións.

Sé o primero en valorar “Ring, ring…! Quen rima?”

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Tamén che recomendamos…

Carriño da compra
Scroll ao inicio
Scroll to Top