Galicia para comérsela (Volumen II)

Antecedentes históricos, procesos de elaboración e recetas galegas tradicionais son os eixes que centran cada un dos apartados deste volume.

82,00 

Dispoñibilidade: Hai existencias

Categoría:

TEXTO_  José M. Salgado Mosquera, M.ª del Mar Pérez Negreira e  Isabel Martínez Latas

FOTOGRAFÍA_   José M. Salgado Mosquera, Arquivo Hércules de Ediciones

IDIOMAS DE EDICIÓN: Castelán e galego.

Antecedentes históricos, procesos de elaboración e recetas galegas tradicionais son os eixes que centran cada un dos apartados deste volume.

Nunha época na que a globalización ameaza con facer desaparecer esas singularidades identitarias, nesta obra recóllense os produtos e formas de elaboración máis característicos da sociedade galega tradicional: aqueles que consumían os nosos antepasados antes de que os medios de comunicación invadisen as nosas mesas con pratos foráneos.

Este segundo volume analiza os seguintes Productos e Pratos tradicionais: Carne de Bovino, Carne de Ave, Carne de Ovino e Caprino, Caza e outras carnes, Pescado de mar, Pescado de rio e estuario, mariscos.

Peso 2 kg
ISBN

978-84-96314-26-9 (Castellano) / 978-84-96314-25-2 (Gallego)

Páginas:
Tamaño:

22 x 30 cm

Idioma:

Castellano, Gallego

Encuadernación:
Fotografías:

726

Año de publicación:

2005

HERCULES DE EDICIONES SL realiza envíos en PENINSULA, BALEARES, CEUTA, MELILLA, CANARIAS y RESTO DEL MUNDO cobrando una cantidad de Euros en concepto de gastos de envío.

Los gastos de envío y/o gestión se calculan automáticamente en tiempo real y serán mostrados al cliente antes de finalizar la compra. Este cálculo se realiza en base a las siguientes variables:

  • Lugar de destino: El destino del envío influye en el precio según las tarifas que nos marcan los operadores logísticos con los que trabajamos.
  • Peso del envío.
  • Excepciones: Para el caso de envíos a la Península Ibérica, tanto a España como a Portugal, el envío será gratuito para pedidos superiores a 30 euros. Los costes de envío a Canarias, Ceuta, Melilla y zonas no pertenecientes a la Unión Aduanera Europea no incluyen los costes (aranceles) de importación, que serán pagados en metálico en destino por el receptor de la mercancía.

Reseñas

Aínda non hai valoracións.

Sé o primero en valorar “Galicia para comérsela (Volumen II)”

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Tamén che recomendamos…

Carriño da compra
Scroll ao inicio
Scroll to Top